Termeni și condiții


Magazinul Bibo Box este administrat de Smart Gift Box, înregistrată la Registrul Comerţului Cluj, respectând legislaţia în vigoare privind comenţul online.

Date fiscale: CUI39849959; J12/4023/2018
Adresa sediu social, fără activitate: str. Sub Cetate, nr 43, Florești, Jud. Cluj

Încheierea contractului la distanță are loc în momentul emiterii facturii, nu în momentul plasării comenzii.

Livrare şi Plată

Produsele comandate vor fi livrate în intervalul 15-20 a fiecărei luni pentru comenzile plasate și plătite în luna anterioară, prin curierat rapid. Nu suntem răspunzători pentru coletele pierdute sau deteriorate în timpul transportului, însă ne vom implica în medierea situației cu furnizorul de curierat rapid.

Produsele sunt verificate înainte de expediere. Vă rugăm să verificați integritatea coletelor înainte de a semna nota de transport, iar dacă ambalajul este deteriorat, să semnalați asta curierului și să faceți reclamație către firma de curierat în cel mai scurt timp.

Plata pentru produsele comercializate pe www.bibo-box.ro se va efectua exclusiv prin Card Debit sau Credit online, pe site.

Taxa de livrare la pachetele Bibo Box este 0 RON.

Politica de retur valabila pentru clienti Persoane Fizice

Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 privind protecția consumatorului la încheierea și executarea contractelor la distanță : "Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului".

Produsele comandate prin intermediul magazinului www.bibo-box.ro pot fi returnate dacă sunt nedeteriorate şi fără urme de utilizare, cu etichetele originale, în ambalajul original nedeteriorat, împreună cu dovada achiziției (copie factură). Vă rugăm să ambalați produsele înainte de livrare, nu vom accepta colete neambalate corespunzător sau cu ambalaj deteriorat (rupt, lipit cu bandă adezivă, AWB aplicat direct pe ambalaj original etc.). Transportul este suportat de către cumpărător. Menţionăm că se va returna contravaloarea produselor, fără cheltuielile de livrare! Sumele achitate vor fi rambursate în cel mult 14 de zile de la data primirii produselor doar prin transfer bancar.

Produsele achizitionate on-line pot fi verificate pentru integritate, culoare, accesorii sau caracteristici. Nu se vor accepta produse testate sau folosite!

În cazul în care produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca nou, Smart Gift Box SRL îşi rezervă dreptul de a returna parțial contravaloare produsului pentru a acoperi diferenţa rezultată din vânzarea produsului respectiv ca second-hand. Dacă produsul nu mai poate fi revândut, returul poate fi refuzat. În acest caz acesta va fi reexpediat clientului. Cheltuielile de transport vor fi suportate de client.

Adresă de returnare:

- Smart Gift Box SRL, jud. Cluj, Loc. Florești, Str. Subcetate, Nr. 43, Cod Postal 407280, Tel. 0755819360 

Descriere, specificații și poze

Pozele cutiilor Bibo Box au titlu de prezentare. Conținutul cutiei se schimbă în fiecare lună. 


Securitatea datelor personale

Datele cu caracter personal sunt folosite în scopul confirmării, procesării și livrării comenzilor precum și informarea clienților referitor la noutățile și promoțiile magazinului.

Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi liberă circulaţie a acestor date, modificată şi completată, şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, Smart Gift Box SRL are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate.

Clientul are dreptul de a refuza prelucrarea datelor personale şi de a solicita ştergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, este necesară o cerere scrisă, datată şi semnată la hello@bibo-box.ro

Anularea comenzilor, refuzul livrării si refuzul coletelor

Comenzile plasate prin intermediul magazinului www.bibo-box.ro pot fi anulate prin e-mail pâna în momentul preluării coletelor de către firma de curierat. În momentul procesării comenzii, clientul va primi un e-mail generat automat cu numărul expediției, iar statusul comenzii se va schimba în ”complete”. Din acest moment comanda nu mai poate fi anulată!

Firma de curierat are obligația contractuală de a încerca livrarea coletelor de două ori. În cazul în care clientul a fost contactat de către firma de curierat și a refuzat preluarea din alte motive decât ”colet deteriorat”, acesta este obligat conform legislației în vigoare (legea comerțului electronic: Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007 și OUG 174/2008) să achite ca daune și despăgubiri, interese în valoarea de 40 Ron pentru transportul tur-retur.

www.bibo-box.ro administrat de Smart Gift Box SRL îsi rezervă dreptul de a limita cantitățile sau de a refuza livrarea unei comenzi fără explicații suplimentare. În aceste cazuri clientul va fi anunțat telefonic sau prin e-mail, iar sumele plătite în avans vor fi returnate înapoi pe cardul de pe care s-a făcut plata, în termen de maxim 14 zile.

www.bibo-box.ro administrat de Smart Gift Box SRL își rezervă dreptul de a modifica termenele și condițiile generale precum și ale promoțiilor/ofertelor speciale fără o notificare prealabilă a clientului. Se vor aplica termenii și condițiile valabile în momentul finalizării comenzii. Recomandăm să consultați secțiunea de termeni și condiții înainte de a finaliza comanda.

Produse cu valoare 0 (zero) și testarea produselor

Produsele cu valoare 0 (zero) sunt produse bonus, aferente unor promotii și nu vor fi livrate ca atare. (fără cutia Bibo Box). Produsul bonus se va trimite prin curierat rapid către client ori de câte ori Smart Gift Box SRL va considera că clientul va avea nevoie de ele.

Reclamații

Vă rugăm să ne contactaţi în maxim 3 zile de la primirea coletului, dacă sunt probleme legate de conţinutul pachetului sau de factură. Reclamatiile ulterioare nu vor fi luate in considerare.

Eventualele reclamații vor fi soluționate pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu este posibil, competenţa revine instanţelor de judecată române din Cluj Napoca.

Dispoziții finale

Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsită nulă sau nevalidă, acest fapt nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

Actualizat la data de 01.09.2017.